هتل گلدن سیتی استانبول
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گلدن سیتی استانبول

هتل گلدن سیتی استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در سال 2010 افتتاح شده است.فاصله این هتل با مکان های تاریخی استانبول مثل مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ تاپکاپی بسیار نزدیک است.همچنین این هتل تا ایستگاه تراموا استانبول فاصله کمی دارد و از این رو مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل به آسانی می توانند به این مناطق رفت و آمد داشته باشند.

golden3.jpg

هتل گلدن سیتی استانبول دارای 10 طبقه و 62 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، اینترنت بیسیم و حمام،مینی بار، کنترل آب و هوا، سشوار، تهویه هوا،تلفن، دمپایی و...می باشند. اتاق های این هتل از چشم انداز بسیار زیبایی برخوردارند.در اتاق های این هتل از شیشه های دوجداره استفاده شده که باعث می شود این اتاق ها ضدصدا باشند.لازم به ذکر است هر روز در رستوران این هتل،صبحانه کامل برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

golden5.jpg

golden2.jpg

امکانات هتل گلدن سیتی استانبول:

از امکانات هتل گلدن سیتی استانبول میتوان به سالن كنفرانس، سونا، لابي، پارك كودكان، جكوزي، كافي شاپ، آژانس خدمات مسافرتي استانبول، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داري، پاركينگ اختصاصي ، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، گشت درون شهري و برون شهري،  نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي، كافي نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رايگان فرودگاه، گيم نت، چايخانه سنتي، چايخانه در بام هتل، زمين تنيس بيليارد و ...اشاره کرد.

golden4.jpg

هتل گلدن سیتی استانبول همیشه آماده پذیرایی از شما میهمانان تور استانبول در سالن های مختلف است، در صورتی که شما عزیزان بخواهید ریلکس کنید تراس برای حمام آفتاب هم برای شما آماده است. همچنین خبر نامه ها به صورت روزانه در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.در این هتل یک فروشگاه هم وجود دارد که یکی از فروشگاه های مرکز شهر استانبول می باشد.

golden1.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های4 ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: